niedziela, 12 grudnia 2010

St Kevin Hospital plener Cork 12.12.2010

Witamy na kolejnym plenerze CTC
w niedziele 12.12.2010 spotkaliśmy się na parkingu przy COUNTY HALL pogoda była sprzyjająca nie padało , ręce nie przymarzały do aparatu choć przydała by się jeszcze pełnia księżyca dla dopełnienia .
Plener rozpoczeliśmy od pogaduszek ja w między czasie zrobiłem panoramke county hall bo spodobała mi się choinka jaka można podziwiać na dziedzińcu.
Parę minut po 7:00 ruszyliśmy na druga stronę rzeki do słynnego szpitala psychiatrycznego st. Kevins Hospital jest to chyba największy obszar nieużytków w Cork sławę jaka ma ten szpital i klimat jaki panuje na jego terenie skłonił nas do wykonania sesji jak z mrocznego filmu SF przy wspólnej organizacji rekwizytów mogliśmy stworzyć plan fotograficzny odpowiedni do naszej obecnej pracy domowej pt"SKAŻENIE"
Na terenie szpitala zaczęliśmy od rozpoznania terenu , jak się okazało przez ostatnie 2 lata trochę się tu zmieniło zlikwidowano sławną kuchnie która znajdowała się za jednym z budynków ja bylem zawiedziony gdyż wlśanie tam liczyłem wykonać fotografię , dostęp do niektórych miejsc został odcięty przykrecono metalowe zabezpieczenia uniemożliwiające wejście do obiektów które jeszcze niedawno były dostępne a reszte ciekawych znanych mi miejsc zamurowano tak wiec bez łomu i drabiny pozostało nam obejść teren w kolo. Zaprowadziłem kolegów na tyły szpitala gdzie znajdują się duże zbiorniki wygląda to trochę jak z Czarnobyla wszystko jest ogrodzone 3 metrowym murem ale wcześniej już znalazłem miejsce gdzie można przekroczyć ta zaporę.
Po przeprawie przez mur wszyscy siegneli po aparaty i spragnieni nowych fotek pograzylismy sie w szukaniu kadrów . Zajelo nam to czas do calkowitego wschodu slonca .
Interesującym miejscem jest jeszcze udostępniona cześć tunelu łączącego jeden z bloków szpitala z kościołem miejscowi grabieżcy urządzili tam sobie obieralnie kabli elektrycznych co wygląda bardzo twórczo i jest odpowiednie dla naszej sesji foto . Czas zabrać się do pracy Youmen jako fotograf a Michał i Wojtek jako modele wyniki można podziwiać poniżej .









sesja w opuszczonej transformatorni bardzo inspirujące górne światło padające przez lufciki i kreatywne wykorzystanie lamp pozwoliło uwiecznić poniższe foto
Kamil i Wojtek na foto.




Panorama zrobiona przed plenerem na miejscu spotkania godzina ok 7:00
Po kliknieciu prawym myszy mozliwosc wyboru innego rodzaju przegladania.










i moich fotek pare :)




10 komentarze:

Yomen on 12 grudnia 2010 13:55 pisze...

zamawiam Michala na nastepny plener ,trzeba to powtorzyc i wiecej czasu znalezc ,bo jak zwykle brakowalo :/

Michał on 16 grudnia 2010 02:14 pisze...

Tez bym coś dorzucił ale zdjęcia zostały w ie a ja w pl.
Z tym zamawianiem nie rozpędzaj się tak, bo jak cie podliczę za pozowanie w tej śmierdzącej masce to 70-200 w rozliczeniu pójdzie :)
Pozdro z śnieżnej polski i wesołych świat

Yomen on 16 grudnia 2010 10:23 pisze...

e tam masz zdjecia jak sie patrzy a moga byc lepsze bo wiem co zle poszlo :p

Yomen on 29 grudnia 2010 14:57 pisze...

no i pano pro fakt ze dlugie oczekiwanie ale pro,jak tam tulejka??:p

MariuszKalinowski on 29 grudnia 2010 15:14 pisze...

ja mam urlop do 4st ,a nie wiem co jest bo zniknely mi pano na macu na windzie je widze a da macu nie ?

Yomen on 29 grudnia 2010 16:38 pisze...

ja tam widze

MariuszKalinowski on 29 grudnia 2010 16:44 pisze...

ja widzialem do teraz

MariuszKalinowski on 30 grudnia 2010 06:07 pisze...

po resecie kompa wrocilo do normy

Paweł G on 10 stycznia 2011 14:29 pisze...

Super zdjęcia i kostiumy :-}. Czekam na następny plener

Yomen on 24 stycznia 2011 13:19 pisze...

ostatnie miazga :p

Prześlij komentarz

 

Photography Team Cork Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Converted To Community Galleria by Cool Tricks N Tips